Antradienio vakaras ne jam

Ąžuolyno suoliukasį. 2014-07-26.

Jie ant jo sėdėjo antradienį.  2014-06-26.

-Galima, aš čia prisėsiu?

-Įdomus laiškas? Ką rašo?

-O?! Aš irgi knygų tiek prisipirkęs… Ką dabar daryt su jom?

-Avarija, suprantate. Matote, kaip viskas. Žiūrėkite, kaip kreivai rankas sustatė, kokie pirštai liko. Pas dantistą tik atsisėdi į kėdę, iš karto 14 tūkstančių.

-Taip, ta prie “Girstupio”. Ten dabar dėl baseino tiek žmonių per ją eina, tiek eina…

-Seniūnaitis?..  Ai…

-Vienas ėjo, paskui aš, dar trys. Jis bandė išvengti tų trijų, mane nutrenkė. Penkis metrus skridau.

-Jo tėvas skambino, norėjo paderinti. Bet mano kaimynė – advokatė. Parašiau įgaliojimą. Viską sutvarkė.

-Ne, teismai jau baigėsi, 8 tūkstančius priteisė.

-Sutrukdžiau Jums skaitymą….

-Žiūrėkite. Čia – mano sodas. Ramunės. Tulpės, jas sūnus iš Olandijos parvežė. Dvigubas sklypas. Tvenkinys.

-29 km nuo Kauno. Nuo durų iki durų. Pats tvorą iš akmenų sumūryjau.

-Čia mano anūkė. Taip, antras gimtadienis. Koks tortas!..

-Pėsčiųjų perėjos?.. Sūnus ir duktė Vilniuje įsikurę. Negriš. Ten butus nusipirkę. Algos geros.

-Kaune moka tūkstantį, Klaipėdoje – pusantro, Vilniuje – visus du. Sūnus mokėjo angliškai, kažkiek rusiškai, paskui pasimokė švediškai, dar ispaniškai. Už kalbą po pusantro tūkstančio priedą Klaipėdoje jam mokėjo.

-Kur jūs dirbate?

-Tikrai?! Tai gal gerai moka?

-Aš statybą baigęs. Stačiau parduotuvę ir tuos daugiabučius. Bet daugiausiai rajone; mokyklos, namai.

-Ne, sūnus ir duktė tikrai į Kauną negrįš.

-Perdaryčiau sodo namelį. Lentelėm iškaliau, gal nieko.

-Taip, medžiagos dabar ne kokios. Ankčiau buvo rimtos…

-Jūs jauna…

-Aš gaunu alimentus. Jis man po 200 moka kas mėnesį iš tų 8 tūkstančių.

-Jau reikia eiti? Kur Jūs gyvenate?

-Ką Jūs sakote, Žaliakalnyje! O kur?

-Jau tikrai einate? Vyras turbūt jau namo grįžta?

-Ne, jau nieko gero nebus.  Kad visur nuolat skauda….

Parašykite komentarą

